06 oktober 2011

Barvne igrarije

COLOURPLAY

Med shranjenimi povezavami sem naletela na barvne lekcije Maggie Maggio. Logično, da sem se šla malo igrat. Namesto mase Premo, ki je uporabljena v videu, sem uporabila Fimo, in sicer št. 16 (Sunflower), št. 22 (Raspberry) in št. 39 (Peppermint). Uporabila sem Maggiejino predlogo (zato lahko zanemarite barvne oznake na njej).
/ While going through the saved links, I came accross Maggie Maggio's lessons on colours. And I went and play a bit. Instead of Premo used in the video, I used Fimo No. 16 (Sunflower), No. 22 (Raspberry) and No. 39 (Peppermint). I used Maggie's handout (so please just ignore the colour labels).

Prvi rezultat igranja:
/ The first outcome of the play:



Najprej me je zamikalo, da bi cel rezultat spremenila v mavrično vojsko pujskov :)
Ampak sem se tokrat odločila za nekaj drugega. Pokažem v naslednji objavi.
/ First, I was tempted to make an entire rainbow army of piglets :)
But I suppressed the urge and decided to try something else. Yet to be shown in my next post.

Človek sploh ne bi verjel, koliko igranja lahko ponudi fimo, ki ga je po količini manj kot za dva zavojčka...
/ You wouldn't believe how much play you can get from less than two packaged of fimo...

In še toliko možnosti!
/ And oh so many further possibilities!

Nataša