07 junij 2009

Pipi in Melkijad

Mali in veliki pujs


Pipi je hotel vedeti, kaj je to pacientka.

"Melkijad, pokaži mi, kaj je pacientka."

"Nič lažjega," je odvrnil Melkijad. "Pojdi z mano."


Odpravila sta se na pot in prišla do moje hiše.

"A si ti pacientka?" je vprašal Pipi.
"Ja, tako pravijo," sem rekla.

"Zakaj pa?"

"Zato."


"In zato."


"Aha," je rekel Pipi (stoječ na Italiji).
Melkijad je modro molčal (stoječ na Španiji).


In odpujsala sta domov.



Obvestilo:
Pri ustvarjanju te zgodbe ni bil poškodovan noben pujs.
Avtor slovenskih likov je Jurij Souček.
mravljica je bila pozvana, naj v zgodovinskih zapisih preveri, če nima v rodbini (tja nekje do Kolumba) kakšnih kitajskih prednikov...



PIGGELDY AND FREDERICK
- LITTLE AND BIG PIG


Piggeldy wanted to know what a certifiable person is.

"Frederick, show me someone who is certifiable."

"Nothing's easier," replied Frederick. "Come with me."


They set out on a journey and arrived at my house.

"Are you certifiable?" asked Piggledy.
"Yes, so they say," I said.

"Why?"

"That's why."


"And this."


"I see," said Pipi (standing on Italy).
Frederick said nothing (standing on Spain).


And they went back home.



Note:
No pigs were harmed during creation if this story.
The authors of the original characters are Elke and Dieter Loewe.
little ant was asked to verify in the historical notes as to whether she has in her family (somewhere back to the times of Columbus) any Chinese ancestors...




mravljica