25 marec 2009

Trije pozdravi

THREE GREETINGS

Prvič:
Danes zjutraj me je na števcu obiskov pozdravila številka 30000!
To pa je spet priložnost, da se vam, mojim obiskovalkam in obiskovalcem, zahvalim z enim majhnim darilcem.
In ker je v igri številka 30., bo tudi žrebanje 30. marca, v zgodnjih jutranjih urah.
Nič drugega vam ni potrebno storiti kot to, da pustite pozdravček v komentarju na to objavo.
Hvala vam še enkrat in vsem veliko sreče pri žrebu!

/Number one:
Today my visitor counter greeted me with the number 30000!
Which gives me an opportunity to thank you, my dear visitors, with a little present.
And since number 30 is in the game, I'll randomly choose the winner on 30th March, early in the morning.
All you have to do is leave a comment to this post.
Thank you all once again and good luck!

Drugič:
Pred dnevi me je moi (Chez moi) pozdravila z nagrado za blog, za kar se ji najlepše zahvaljujem in v desnem stolpcu sem že pripravila prostorček, da bom tudi to pohvalo lahko ponosno razkazovala.

/ A few days ago, moi (Chez moi) greeted me with a blog award. Thank you, moi - I've already prepared a little spot in the right column to show it proudly to everyone.

Tretjič:
Za pozdrav vsem mamam pa en krasen video posnetek.

/Number three:
As a greeting to all moms, one great video.


The Mom Song


Nadvse lep dan vam želim. / Have a wonderful day.

mravljica