18 januar 2009

Nov dom za razcepke



Saj jih ne uporabljam čisto vsak dan. Ampak sem se nekako naveličala brskanja po škatlici, da bi našla tri ali štiri enake barve (vsaj po oblikah sem jih imela ločene). No, pa sem vzela dva stara lesena okvirčka (IKEA), odstranila stekelce in z obojestranskim lepilnim trakom prilepila pravokotno plastično mrežico z majhnimi luknjicami. In sem dobila neke vrste platno, v katerega sem lahko napikala razcepke, ki so zdaj vedno na svojem mestu in lahko dosegljive - nekaj jih je sortiranih po barvi, nekaj jih je zloženih v vzorček, rožice pa so kot na travniku in kličejo pomlad :)

A NEW HOME FOR BRADS

Not that I use them every single day. But I somehow got tired of searching through the box to find three or four of the same colour (well, at least I had them sorted by colour). So I took two old wooden frames (IKEA), removed the glass and with the double-sided tape, I adhered a rectangular plastic net with small holes to each of them. And I ended up with some kind of canvas to pin all the brads into. They are now always in their place and are easily accessible - some of them are sorted by colour, some are arranged in a pattern and the flowers are, like on a meadow, calling out for the spring to come.


mravljica