08 januar 2009

Moja prva blog nagrada


Dobila sem svojo prvo nagrado - Suzy je med blogi, ki so ji všeč, zapisala tudi mojega. Hvala, Suzy! Bila sem tako vesela, da sem naredila tale znakec za pohvale.

MY FIRST BLOG AWARD

I've received my first award - Suzy included my blog among the ones she likes. Thank you, Suzy! I was so happy that I went and made this little praise sign (saying 'I like your blog').



Pa naj še jaz naštejem sedem blogov, ki jim želim podeliti moj znakec:
/ And here are seven blogs that I'd like to present with my little sign:

Tako preprosto ... igrivo, ustvarjalno
Polipap crafter
BojaMoja ustvarja
Sonjin ustvarjalni kotiček
Ustvarjati pomeni dvakrat živeti
Slovonske technobe
Ustvarjalne drobtinice

Punce, delite pohvale naprej! In če je kateri znakec všeč, bom počaščena, če ga boste uporabile tudi ve (od danes naprej bo na voljo v stranskem stolpcu).
/ Pass on your praise, girls! And if any of you like my sign, I'll be honoured if you use it as well (I'll be available in the side column from now on).

mravljica