14 oktober 2008

Umetnik


Moja današnja objava je drugačna od običajnih, ampak tole, kar sem našla, mi je bilo tako všeč, da sem to hotela deliti še z vami. Med iskanjem nekega primernega izraza sem preverjala še med slikami in tale vijoličasta je ujela moj pogled. In ko sem kliknila nanjo - presenečenje!
(Če bi bile vse na razpolago in bi imela dovolj denarja, da bi si jih lahko izbrala deset, bi še vedno imela problem!)

AN ARTIST

My today's post is different from the usual ones, but I liked the page I've found so much I wanted to share it with you. While searching for a certain appropriate expression, I wanted to double-check it in the Images section, and this violet beauty caught my eye. And when I clicked on it - surprise!
(If they were all available and I had enough money to pick ten of them, I would still have a problem!)


mravljica