27 julij 2008

Ena zelo hitra


Moja "polovična" faza se tu in tam kar izplača - včeraj sem se deset minut pred odhodom na planinski pohod spomnila, da moramo še pred dvanajsto poslati voščilnico za rojstni dan, da jo bo naša mala slavljenka prejela v ponedeljek. No, pa sem vzela eno pripravljeno voščilnico, en malo manjši karton, pa dva mala, pa en izrezan motiv, trakec in nalepke. Kužka sem prilepila na kartonček, kartonček na malo večjega, zavezala pentljo, vse skupaj namestila na ozadje, dodala napis - voila! Napisali smo še voščilo, voščilnico sem še fotografirala, in že smo jo lahko odnesli.

A SUPER FAST ONE
My "half-way" phase pays off sometimes - yesterday I remembered (ten minutes before we set off for a hiking trip) that we should take a birthday card to the post office before noon, so that our little birthday girl would get the card on Monday. So, I took one blank folded card, a little smaller card for the background, two small pieces of card, a cut out motiv, ribbon and stickers. I glued the doggy a little card and this card it on a little bigger one, tied a bow, placed everything on the background, added the words (saying "Happy birthday!") - voila! We signed the card, I took a photo, and the card was ready for mailing.


mravljica

p.s. V teh dneh sem naredila še darilca za moji sestrični, ki bosta kmalu tudi praznovali, ampak bom slike objavila pozneje, da jima ne pokvarim presenečenja, če bosta v teh dneh slučajno tule kaj brali...

p.s. In the past few days, I also made presents for my cousins who will also be celebrating their birthdays soon, but I decided to post the photos of the presents a bit later, so I don't spoil the surprise, if they happen to read my posts in these days...