04 junij 2008

Bi kdo kavo?


Nekoč sem videla majice z napisom "Za vsako uspešno žensko je... precejšnja količina kave." Takšno majico si moram kupiti (ali narediti).

V trenutni fazi moj ustvarjalni kotiček gledam bolj od daleč, da pa malo premostim vrzel do naslednje prave objave, pa naj vam ponudim še eno kavo - v mojem stilu.

(Ne, to niso moji izdelki. Še zdaleč ne. Samo všeč so mi nepopisno.)



COFFEE ANYONE?

I saw a T-shirt once saying "Behind every successful woman... is a substantial amount of coffee." I need to get such T-shirt (or make one).

At the moment, I can only look at my little creative corner from far away, but to bridge the gap until my next real post, let me offer you a cup of coffee - my way.

(No, these are not my creations. Not by far. I just like them immensly.)

mravljica